Dział utrzymania systemów informatycznych
Zajmuje się utrzymaniem i rozwojem infrastruktury IT, zapewnia ciągłość działania, odpowiedni poziom bezpieczeństwa, monitoruje stan systemów i reaguje w razie wystąpienia zagrożenia. Zadaniem tego działu jest zabudowanie stabilnego fundamentu do funkcjonowania wszystkich systemów działających w firmie Klienta.
Dział rozwoju systemów dziedzinowych
Zajmuje się wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem systemów dziedzinowych (m.in. logistycznych, finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych), zapewnia Klientowi prawidłowe i optymalne wykorzystanie posiadanego oprogramowania, dba o jego właściwe funkcjonowanie, przeprowadza szkolenia użytkowników, na bieżąco wspiera ich pracę, a także wskazuje możliwe kierunki rozwoju. Stanowi istotę korzyści jakie odnosi Klient wykorzystując rozwiązania informatyczne. Ponadto dział ten obejmuje także usługi doradcze.
Dział serwisu
Dokonuje napraw sprzętu komputerowego oraz elektronicznego, a ponadto zajmuje się również tworzeniem specjalistycznych rozwiązań na potrzeby pozostałych działów.
Dział zakupów
Doradza i dostarcza sprzęt IT najlepszych światowych producentów (IBM, DELL, HP, LENOVO, CISCO, UBIQUITI).
